Krabičková dieta SlimBox – pomáháme propagovat na internetu

V březnu jsme se dohodli na spolupráci se společností SlimBox, která nabízí krabičkové diety. Společnost nás požádala o přípravu strategie pro online marketing.

Začít jsme museli u webových stránek, které nebyly ideální a ještě se těžko upravovaly, každá drobná úprava musela být řešena programátorem. To vše nejen prodražovalo snahy web aktualizovat, ale také aktivity prodlužovalo. Web jsme tedy převedli na jiný redakční systém, navrhly několik důležitých úprav, doplnili některé moduly a web je o mnoho atraktivnější a efektivnější z pohledu konverzní architektury. Tím jsme ale neskončili. Nyní finalizujeme novou verzi webu, která je sice založená na původním vzhledu, ale bude mít novou strukturu, doplněný obsah, nové prvky a více tematických obrázků.

Kromě změn ve webových stránkách jsme vytvořili také firemní stránku na Facebooku, na kterou se budeme snažit přilákat příznivce diety. Na Facebooku budeme publikovat tematické informace, články, recepty, tedy informace, které by měli fanoušky zajímat.

Spustili jsme také PPC reklamu ve vyhledávačích, která bude na web přivádět aktivní zájemce o krabičkovou dietu. Věříme, že nové prvky konverzní architektury přimějí mnohé krabičkovou dietu SlimBox vyzkoušet.

Všechny aktivity na webu samozřejmě sledujeme v Google Analytics. Ten jsme na web museli doplnit, jelikož v původních stránkách tento nástroj webové analytiky chyběl.

Naše společná cesta se SlimBoxem je stále na začátku a čeká nás mnoho náročných aktivit, nicméně obě strany věří, že v dlouhodobém horizontu bude krabičková dieta SlimBox těžit ze spolupráce s námi.

Petr Macek se představuje:

Pomáhám společnostem uspět na internetu. Cílem mojí práce je pomoci společnostem oslovit a získat zákazníky, vybudovat povědomí o jejich produktech a službách, vylepšit jejich reputaci a také efektivněji komunikovat se zákazníky. Zabývám se vytvářením a realizací strategií pro propagaci firem na internetu. Mnou navržené strategie jsou šité na míru každé společnosti a jejich účelem je splnit cíle, které společnost pro marketing na internetu má. Online marketing také pravidelně školím a pořádám v této oblasti semináře. Soustředím se na individuální školení pro firmy, které chtějí během školení řešit jejich vlastní problémy a veřejná školení pro ně nejsou ta nejefektivnější.
Příspěvek byl publikován v rubrice Digitální marketing, Internetový marketing, Jak uspět na internetu, Optimalizace webu a konverzní architektura, PPC reklama, Případové studie & reference, Sociální technologie (sítě, média, relevance), Webová analytika a reporting se štítky , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..