Komplexní seminář pro Hospodářskou komoru v Jihlavě

Únor byl opravdu náročný měsíc, jelikož první měsíce roku mnohé firmy využívají ke vzdělávání svých zaměstnanců. Z častějších školení byla školení zaměřená na LinkedIn nebo školení PPC reklamy. Mezi nejnáročnější semináře nicméně patřil ten pro Hospodářskou komoru v Jihlavě.

Společně s komorou jsme již v polovině roku 2013 připravili koncept série seminářů, které by pokrývaly hlavní oblasti internetového marketingu a zasvětily účastníky do možností online marketingu a představily různé taktiky a nástroje.

Seminář byl nakonec rozdělen do 3 dní po šesti „vyučovacích“ hodinách. Osnova kurzu vypadala přibližně takto:

Seminář – den 1

  1. Internetový marketing (základy, koncepty)
  2. Optimalizace pro vyhledávače (SEO)
  3. PPC reklama

Seminář – den 2

  1. Webová analytika (primárně Google Analytics)
  2. Konverzní architektura
  3. Mobilní marketing

Seminář – den 3

  1. Marketing na sociálních sítích (základy, koncepty, hlavní platformy)
  2. Test znalostí

Semináře se účastnilo +-20 lidí a naprostá většina byla přítomna ve všech třech dnech, což my i komora bereme jako úspěch. Účastníci si odnesli celistvý přehled o oblasti online marketingu, budou se lépe v oblasti orientovat a budou schopni online marketing efektivněji využít pro potřeby svých firem.

Petr Macek se představuje:

Pomáhám společnostem uspět na internetu. Cílem mojí práce je pomoci společnostem oslovit a získat zákazníky, vybudovat povědomí o jejich produktech a službách, vylepšit jejich reputaci a také efektivněji komunikovat se zákazníky. Zabývám se vytvářením a realizací strategií pro propagaci firem na internetu. Mnou navržené strategie jsou šité na míru každé společnosti a jejich účelem je splnit cíle, které společnost pro marketing na internetu má. Online marketing také pravidelně školím a pořádám v této oblasti semináře. Soustředím se na individuální školení pro firmy, které chtějí během školení řešit jejich vlastní problémy a veřejná školení pro ně nejsou ta nejefektivnější.
Příspěvek byl publikován v rubrice Digitální marketing, Internetový marketing, Jak uspět na internetu, Konverzní architektura, Mobilní marketing, Optimalizace webu a konverzní architektura, Optimalizace webu pro vyhledávače (SEO), PPC reklama, Semináře a školení, Sociální technologie (sítě, média, relevance) se štítky , , , , , , , , , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *