Únor byl opravdu náročný měsíc, jelikož první měsíce roku mnohé firmy využívají ke vzdělávání svých zaměstnanců. Z častějších školení byla školení zaměřená na LinkedIn nebo školení PPC reklamy. Mezi nejnáročnější semináře nicméně patřil ten pro Hospodářskou komoru v Jihlavě.
Společně s komorou jsme již v polovině roku 2013 připravili koncept série seminářů, které by pokrývaly hlavní oblasti internetového marketingu a zasvětily účastníky do možností online marketingu a představily různé taktiky a nástroje.
Seminář byl nakonec rozdělen do 3 dní po šesti „vyučovacích“ hodinách. Osnova kurzu vypadala přibližně takto:
Seminář – den 1
- Internetový marketing (základy, koncepty)
- Optimalizace pro vyhledávače (SEO)
- PPC reklama
Seminář – den 2
- Webová analytika (primárně Google Analytics)
- Konverzní architektura
- Mobilní marketing
Seminář – den 3
- Marketing na sociálních sítích (základy, koncepty, hlavní platformy)
- Test znalostí
Semináře se účastnilo +-20 lidí a naprostá většina byla přítomna ve všech třech dnech, což my i komora bereme jako úspěch. Účastníci si odnesli celistvý přehled o oblasti online marketingu, budou se lépe v oblasti orientovat a budou schopni online marketing efektivněji využít pro potřeby svých firem.