Nedávno se mi pod ruce (do emailu) dostal zajímavý „alert“, o který bych se rád podělil.
Uvádím jen výběr odkazů se stejným obsahem, byl jsem schopen najít desítky identických klonů tohoto konkrétního článku.
Evidentně se marketér pokoušel distribuovat článek propagující jeho služby, pravděpodobně s cílem získat zpětné odkazy.
Zde ukázka:
Co je na tom špatně?
- Všechny odkazy nabízejí identický článek
- Všechny domény s těmito odkazy jsou domény s nízkou kvalitou
- Většina domén, kde je článek umístěn, jsou tématicky daleko od tématu článku a nabízených služeb, cílová skupina, kterou má článek oslovit, na těch webech také pravdepodobně nebude
- Článek nepřináší žádnou přidanou hodnotu, jde o další z nenápaditých reklamních článků propagujících služby konkrétní firmy
- Relativně krátký článek je přeplněný klíčovými slovy a odkazy na vlastní web
Co myslíte, je toto v dnešní době, kdy se klade důraz na originální obsah (s přidanou hodnotou) a kvalitní odkazy, cesta, která ještě může fungovat a přinášet (trvale) výsledky? Zaplatili byste za služby firem, které podobné taktiky praktikují?