Jak (ne) na article marketing?

Nedávno se mi pod ruce (do emailu) dostal zajímavý „alert“, o který bych se rád podělil.

Uvádím jen výběr odkazů se stejným obsahem, byl jsem schopen najít desítky identických klonů tohoto konkrétního článku.

Evidentně se marketér pokoušel distribuovat článek propagující jeho služby, pravděpodobně s cílem získat zpětné odkazy.

Zde ukázka:

jak ne na article marketing

 

 

 

 

 

 

 

Co je na tom špatně?

  1. Všechny odkazy nabízejí identický článek
  2. Všechny domény s těmito odkazy jsou domény s nízkou kvalitou
  3. Většina domén, kde je článek umístěn, jsou tématicky daleko od tématu článku a nabízených služeb, cílová skupina, kterou má článek oslovit, na těch webech také pravdepodobně nebude
  4. Článek nepřináší žádnou přidanou hodnotu, jde o další z nenápaditých reklamních článků propagujících služby konkrétní firmy
  5. Relativně krátký článek je přeplněný klíčovými slovy a odkazy na vlastní web

Co myslíte, je toto v dnešní době, kdy se klade důraz na originální obsah (s přidanou hodnotou) a kvalitní odkazy, cesta, která ještě může fungovat a přinášet (trvale) výsledky? Zaplatili byste za služby firem, které podobné taktiky praktikují?

Petr Macek se představuje:

Pomáhám společnostem uspět na internetu. Cílem mojí práce je pomoci společnostem oslovit a získat zákazníky, vybudovat povědomí o jejich produktech a službách, vylepšit jejich reputaci a také efektivněji komunikovat se zákazníky. Zabývám se vytvářením a realizací strategií pro propagaci firem na internetu. Mnou navržené strategie jsou šité na míru každé společnosti a jejich účelem je splnit cíle, které společnost pro marketing na internetu má. Online marketing také pravidelně školím a pořádám v této oblasti semináře. Soustředím se na individuální školení pro firmy, které chtějí během školení řešit jejich vlastní problémy a veřejná školení pro ně nejsou ta nejefektivnější.
Příspěvek byl publikován v rubrice Digitální marketing, Internetový marketing, Jak uspět na internetu, Marketing obsahu/Obsahový marketing, Optimalizace webu pro vyhledávače (SEO) se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *