Úspěchy na školeních

Účastnící našich školení nám často dávají zpětnou vazbu, ze které se poučujeme a která nám pomáhá školení vylepšovat. Níže jsou uvedeny názory některých účastníků našich školení.

Na našem blogu můžete také číst příspěvky, které o některých školeních/seminářích píší detailněji: Semináře a školení na blogu »

Zde některé názory účastníků školení a seminářů:

  • "Pan Petr Macek je odborník v plné míře, díky němu jsem na kurz přišla a veškerá očekávání byla naplněna. Maximální přidaná hodnota, kterou využiji v praxi / zaměstnání."
  • "Téma kurzu bylo 100% splněno a naplnilo moje očekábání. Teorie přetavená do praxe a mých každodenních profesních potřeb."
  • "Operativně přizpůsobené potřebám účastníků. Přístupnost k individuální konzultaci. Přehledný a srozumitelný úvod do světa LinkedIn."
  • "V oblasti internetového marketingu se pohybuji velmi aktivně několik let a od semináře jsem nečekal nic velkého. Musím však uznat, že v mnoha aspektech byl velmi přínosný."
  • "Přivítal bych 2. díl. Jinak seminář hodnotím kladně. Lektor byl naprosto erudovaný, jenom jak sám říkal málo času a informací moc. Děkuji, že jsem se mohl zúčastnit."
  • "Seminář rozhodně pomohl k většímu přehledu o možnostech SEO a PPC a poskytl cenné rady a tipy k využití volně dostupných nástrojů na internetu."
  • "Struktura i průběh semináře nás nadchl. Ověřili jsme si již nám známe věci a rozšířili obzor v mnoha dalších sekcích. Nejvíce jsme ocenili podání informací pro širokou veřejnost, pregnantnost a použití ukázek."
  • "Určitě přínos a zorientování se v problematice."
  • "Výborný seminář na vpravení do tématu. Předpokládal již určitě znalosti. Máme o čem přemýšlet... Mohla by být zajímavá nějaká nástavba (pokračování) s prohloubením témat a přidáním nových (např. jiné formy reklamy na webu kromě PPC a jejich srovnání, výhody x nevýhody, aktuální trendy aj.)."
  • "Rozhodně splnil, něco takového jsem opravdu hledal v posledních dnech. Jako úvod do problematiky dostačující a vyvážené. Možná trošku míň SEO a PPC a více Analyticsu, ale času fakt bylo málo." 
  • "Seminář jako takový hodnotím jako velmi zajímavý a přínosný. Jsem v pozici majitele/ředitele IT společnosti, která i tyto služby nabízí, byť ne jako svoji hlavní činnost. Celkový přehled a seminář, který se dotkl všech oblastí byl pro mne rozhodně přínosem."
  • "Prezentacia sa mi velmi pacila a dozvedela som sa vela novych a podnetnych informacii..Uvod prezentacie sa mi zdal trosku zdlhavy, skor by som doporucovala prejst rychlejsie k teme prezentacie, vzhladom na k casu , ktory ste mal k dispozicii. myslim, ze pre detailnejsie prebratie oboch tem SEO aj PPC by vyhovovalo rozsirit Vasu prezentaciu casovo na cely den."
  • "Shrnu-li oba dva dny, byl Vas seminar tim nejvhodnejsim."
  • "Na seminář jsem se přihlásil s cílem udělat si představu, co to internetový marketing je. Seminář tento cíl splnil."
  • "Seminar mi pomohol v zakladnej orientacii sa v problematike. O co sa jedna, co je tym mozne dosiahnut, ako je to narocne."
  • "Splnil očekávávní, spokojenost, prezentace by si zasloužila větší časový prostor (celý den)."
  • "Prínosný. Poskytol veľmi dobrý prehľad súčasného stavu v danej problematike + trendy."
  • "Byly jsme s kolegyní nadšené. Dokázal jste nám za pár hodin ukázat, kde co v Google Analytics (a nejen tam) najít a určitě nám to pomůže v budoucnosti v rozhodování o podobě nového webu, v analýzách marketingových akcí a koneckonců i v jejich přípravě. Nejvíce jsme určitě všichni ocenili, že se to celé odehrálo na "našem" webu a bylo to zgruntu praktické."
  • "Byl pro mě užitečný, zrovna uvažuji o nových www stránkách."
  • "Rozhodně splnil. Velice přínosné byly informace o fungování google.com."
  • "Seminář mi pomohl především získat informace o SEO, které jsem nejvíce potřebovala."
  • "Seminář mi určitě pomohl, získal jsem dostačující přehled."
  • "Seminář předčil má očekávání, zodpověděl mé dotazy."
  • "Tento seminář pokládám za velice užitečný."
  • "Ano splnil očekávání a pomohl v orientaci problémů."
  • "Seminář splnil mé očekávání, velmi se mi líbily příklady a ukázky internetového marketingu."
  • "Pomohl mi utřepat a srovnat si některé kusé vědomosti, potvrdil některé znalosti. Uvítala bych individuální diskusi o našich stránkách."
  • "Uvítala bych podrobnější projítí analytických nástrojů a jejich využití. Ukázat více v praxi a mít možnost si na semináři sama vyzkoušet."
  • "Seminář předčil moje očekávání. Dobře připravený a plný zajímavých informací. Příště by mě osobně zajímal více do hloubky např. marketing na sociálních sítích a také třeba zkušenosti s marketingem na mobilních zařízeních. Vytknul bych asi jen používání spojení „TEN internet“  , ale to je spíše jen můj subjektivní názor. Díky za zajímavý seminář."
  • "Dobrý den, zatím jsem si pro svoji praxi ze semináře ujasnila druh, detaily a umístění mojí webové prezentace a potvrdila si svůj názor na offline prezentaci.Myslím,že je to důležité pro moji reklamu.Seminář „stál za to“."
  • "Seminář určitě splnil (a předčil) má očekávání – informace byly podány jasně, odborně a věcně. Pouze by si zasloužil více než plánované 4 hodiny. U konverzní architektury ještě nevím, co to je…"
  • "Očekávání mé splnil a rozhodně přispěl k mé orientaci v problematice internetového marketingu."
  • "V daném časovém rozpětí seminář splnil očekávání."
  • "Pomohl mi k orientaci v oblasti."
  • "Seminář mi poskylt dostatečné infirmace pro orientaci a pochopení obou témat ."
  • "Seminář byl pro mne velice přínosný - lektor skvěle vyspětlil důležité pojmy. Jeho vystoupení bylo dobře srozumitelné a pochopitelé, což velice přispělo k udržení pozornosti. Jasné, srozumitelné, pěkné. Děkuji."
  • "Náš e-shop je www.vseprokolo.cz a stávající firma, která nám je spravuje nám nikdy nevysvětlila, jak psát popisy u nabízených produktů, tak aby byly pro vyhledávače googlu zajímavé...-))"
  • "Očekávání splnil, trochu se snad již začínáme orientovat. V řadě věci bychom potřebovali objasnění, s tím např jak optimalizovat náš web tak, abychom správně používali klíčová slova pro vyhledávače. V semináři jsme se spíš dozvěděli jak je to důležité, než jak tomu docílit.."
  • "Splnil moje očekávání, ale příště bych uvítal jak posílit klíčová slova třeba pomocí pomocných webů majících v názvu domény klíčové slovo. poznámka k otázce 6. Zúčastnili byste se specializovaných seminářů s následujícími tématy? -cena je těžko říci, když to bude k něčemu dobré tak to nejsou vyhozené peníze."
  • "Ano, seminář byl pro mne určitě přínosem, je to pro mne úplně nová problematika, uvítala bych podrobnější, rozpracovanější a konkrétnější informace k dané problematice SEO..."
  • "Seminář pro mne bylo rozhodně přínosem. Inspiroval mně k řadě kroků, kterými můžeme zlepšit práci v naší organizaci. Zejména v oblasti PPC."
  • "Dobře připravené přednášejícím s praktickýmí ukázkami, pro méně znalé v problematice je hodně nových pojmů a je těžké udržet pozornost téměř 2 hod. v kuse, doporučil bych dvě kratší přestávky, jinak super !!!"
  • "Seminář mi určitě pomohl, přesto ze mě nikdy odborník nebude. Alespoň nyní vím, na co si dát pozor a co vyžadovat." 
Publikujeme

Spustili jsme Caflou - software pro malé firmy a živnostníky »

Po roce práce se nám podařilo spustit pro nás velmi osobní projekt - aplikaci Caflou. Caflou je "informační systém" pro živnostníky a malé...

Komplexní seminář pro Hospodářskou komoru v Jihlavě »

Únor byl opravdu náročný měsíc, jelikož první měsíce roku mnohé firmy využívají ke vzdělávání svých zaměstnanců. Z...

Jak (ne) na article marketing? »

Nedávno se mi pod ruce (do emailu) dostal zajímavý "alert", o který bych se rád podělil. Uvádím jen výběr odkazů se stejným obsahem,...