PPC reklama - audit - najdeme slabá místa
- Očekáváte od Vašich PPC kampaní více?
- Nevíte, jak Vaši PPC reklamu obohatit o nové nápady?
- Má výkon Vašich PPC kampaní klesavou tendenci?
- Nedokážete sami najít slabá místa Vašich PPC kampaní?
- Chcete ověřit, zda agentura, která spravuje Vaši PPC reklamu, odvádí kvalitní práci?
Prověříme, jak si Vaše PPC reklamy vedou
Na základě našich zkušeností a častých auditů dokážeme velmi rychle najít zásadní chyby v PPC kampaních, které výrazně ovlivňují návratnost investovaných peněz.
Kupodivu se zásadní chyby vyskytují i u kampaní nastavených renomovanými agenturami, tedy i v tomto případě je dobré nad auditem PPC reklamy zauvažovat.
Naší filosofií je soustředit se na prvky, které mají zásadní vliv na výkon marketingových aktivit a nepitvat se v malicherných detailech, jejichž vylepšení zásadní změny nepřinesou.
PPC kampaněmi procházíme od vrchu dolů
- Analyzujeme nastavení kampaní a reklamních sestav
- Analyzujeme logiku a provedení segmentace kampaní
- Analyzujeme klíčová slova, jejich výběr, možné duplikace
- Analýzujeme reklamní texty, jejich styl a logiku
- Analyzujeme umístění reklam v reklamní síti
- Analyzujeme také výkon PPC reklam v Google Analytics na úrovni kampaní, sestav, reklam, klíčových slov, umístění
Dodáme výstupy, se kterými můžete pracovat
Výstupem našeho auditu bude zpráva, která bude obsahovat následující:
- Report identifikující slabá místa kampaní
- Návrh postupu pro odstranění slabých míst
- Návrh dalších možných rozšíření PPC kampaní s cílem zvýšit návratnost investice do reklamy
Kontaktujte nás », abychom prodiskutovali Vaše potřeby a my Vám zpracujeme audit Vašich stávajících PPC kampaní. Vždy také doporučíme další online marketingové postupy, které PPC kampaně vhodně doplňují a ze kterých Vaše společnost může těžit a dosáhnout tak Vámi očekávaných cílů.
Spustili jsme Caflou - software pro malé firmy a živnostníky »
Po roce práce se nám podařilo spustit pro nás velmi osobní projekt - aplikaci Caflou. Caflou je "informační systém" pro živnostníky a malé...
Komplexní seminář pro Hospodářskou komoru v Jihlavě »
Únor byl opravdu náročný měsíc, jelikož první měsíce roku mnohé firmy využívají ke vzdělávání svých zaměstnanců. Z...
Jak (ne) na article marketing? »
Nedávno se mi pod ruce (do emailu) dostal zajímavý "alert", o který bych se rád podělil. Uvádím jen výběr odkazů se stejným obsahem,...